Suzuki Grand Vitara

Auto w wersji poliftowej z 2004R, silnik 2.0HDI o mocy 142KM i 300Nm, przekłada się to na lepsza dynamikę i mniejsze spalanie.

Kupione bylo jako całkowicie seryjne auto i stopniowo przerabiane. Auto zostało pozbawione wszelkich bolączek tego modelu.

W maju roku 2024 przeprowadzona pełna konserwacja spodu, ramy, błotników oraz zmienione mocowania budy do ramy, piaskowanie, epoksyd itp- przeprowadzane u najlepszego specjalisty Rafała z Otwocka który robi tylko SGV1, więc problem z rdza mamy załatwiony.

Modyfikacje wykonane u Rafała z Otwocka:

Zawieszenie Radzikone 4″ GVK

Przedni most stalowy z wnętrzem od samuraia

Wzmocnione półosie przednie,

Manualne sprzegielka,

Osłony całego spodu, silnika, reduktora

Oryginalne Opony Hankook Dynapro MT2 w rozmiarze 32″ (wiekszy prześwit niz patrole na 35″)

Zderzak przedni stalowy + wyciągarka kangaroowinch k12000

Zderzak tylny + wyciągarka kangaroowinch 9000

Tylne hamulce przerobione na tarcze

Bagażnik wyprawowy Galante Graty.

Customowe mocowanie koła zapasowego.

Hermetyczne skrzynie dachowe Qbrick.

Oświetlenie boczne Hella.

Przedni ledbar.

Markiza FOX 270°

Nowe lampy przód

I pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem.

W środku aktualnie jest wersja dla 2 osób ( posiadam kanapę itp) ze zrobioną zabudowa wyprawową po rozłożeniu mogą spać spokojnie 2 osoby, jest miejsce na różne rzeczy kempingowe 3 wysuwane szuflady.
Auto wyposażone w główny akumulator AGM100AH połączony separatorem T-max do drugiego akumulatora hotelowego 70AH również AGM. Noce nie są straszne bo jest zamontowane webasto + Czujnik czadu. Auto posiada sprawna klimatyzacje, mechanicznie zawsze wszystko pilnowane. Olej co 8000km , w ostatnim czasie nowe tarcze+klocki przód, nowy olej + ceratec, filtry, oleje w mostach,reduktorze.
Auto służyło głównie do wypraw m.in na Bałkany, zawsze wracało bez problemu.
Kilka razy w roku do turystycznej przejażdżki.

autor: Mateusz