Suzuki Vitara
Cofnijmy się w czasie o 30 lat i sprawdźmy jak reklamowana była Suzuki Vitara…
Reklamy Vitary z lat 90 były symbolem dynamicznego rozwoju japońskiej marki i wprowadzenia jej na rynki międzynarodowe.
W tych kampaniach Vitara prezentowana była jako idealny SUV łączący terenowe zdolności z komfortem miejskiego samochodu.
Reklamy podkreślały jej wszechstronność, niezawodność i przestronność, a także zwracały uwagę na nowoczesny design.
Czasem ukazywały też Vitarkę w akcji – na trudnym terenie, w górach czy na plaży, co miało na celu pokazanie jej doskonałych właściwości off-roadowych.
Zgodnie z zaożeniem Suzuki, Vitara miała być postrzegana jako pojazd dla osób aktywnych, szukających przygód, ale ceniących także komfort codziennej jazdy.
Czy dużo się zmieniło, czy nadal pierwsza generacja Suzuki Vitara spełnia te funkcje czy raczej z biegiem lat stała się pełnoprawną terenówką ?
Oto nasz TOP 10 reklam z lat 90 !